Michelisz Norbert

  • Ti kérdeztetek, én válaszoltam

    Rengeteg kérdést kaptam a Facebookon, szóba került Muller és a Volvo, a babavárásunk Johannával és hogy Bári Gergő lesz-e a versenymérnököm. Jöjjenek a válaszok!
  • Az Indexre költöztem

    Örömmel jelentem be nektek, hogy a Michelisz.hu-ról az Indexre költözik a blogom. A hivatalos honlapom is megmarad, de a személyes írásaimat mostantól az NM5-ön találjátok.
  • Kulisszatitkok a felkészülésemből!

    Nem a január a legeseménydúsabb időszak a túraautózásban, de ha látványos dolgok nem is történnek, a háttérben komoly munka folyik.
 
 
 
 
Következő versenyem:

MN5 Webshop 

A tavaly indult, magyar sportra fókuszáló Presztízs Sport magazin történetének ötödik címlapembere lettem. Belül nagyinterjút olvashattok velem.

Tegnap véget ért a Honda négynapos tesztje Spanyolországban, amelyre a versenymérnökömmel, Bári Gergellyel együtt én is hivatalos voltam. Az autót egyelőre nem vezettem, de így is rengeteg hasznos információval gazdagodtunk, amelyekből elkezdhetünk várat építeni 2014-re!

2012-ben még privát pilótaként nyertem meg a Yokohama Trophyt, tavaly viszont gyár által támogatott csapatként már nem szerepeltünk az összevetésben. Idén már nem az lesz a legnagyobb kérdés a WTCC-ben, hogy gyári vagy nem gyári. Hanem az, hogy új modell vagy régi.

Az előző részben általánosságban írtam a versenymérnöki élet napos és árnyas oldaláról, ezúttal viszont konkrétan a mi csapatunk kerül nagyító alá. Avagy ilyenek a versenymérnök napjai a Zengő Motorsportnál, Michelisz Norbert mellett. Bári Gergely vagyok.

Míg a pilóta dolga, hogy a lehető legjobb helyezést érje el egy adott autóval, addig a versenymérnök feladata, hogy ez az autó a lehető leggyorsabb legyen. Bári Gergely írását olvashatjátok a versenymérnöki munka rejtelmeiről!