- Blog
Ami biztos: idén kettészakad a mezőny

2012-ben még privát pilótaként nyertem meg a Yokohama Trophyt, tavaly viszont gyár által támogatott csapatként már nem szerepeltünk az összevetésben. Idén már nem az lesz a legnagyobb kérdés a WTCC-ben, hogy gyári vagy nem gyári. Hanem az, hogy új modell vagy régi.
- Blog
Ilyen az élet Michelisz Norbert mellett...

Az előző részben általánosságban írtam a versenymérnöki élet napos és árnyas oldaláról, ezúttal viszont konkrétan a mi csapatunk kerül nagyító alá. Avagy ilyenek a versenymérnök napjai a Zengő Motorsportnál, Michelisz Norbert mellett. Bári Gergely vagyok.
- Blog
A versenymérnök általában

Míg a pilóta dolga, hogy a lehető legjobb helyezést érje el egy adott autóval, addig a versenymérnök feladata, hogy ez az autó a lehető leggyorsabb legyen. Bári Gergely írását olvashatjátok a versenymérnöki munka rejtelmeiről!
- Blog
A két kedvenc – plusz egy

Alig kezdődött el az év, máris jó hírnek örülhettem: idén végre a teljes köríven versenyzünk majd Szuzukában. Ez azért nagyszerű, mert ebben a formájában a japán pálya és Spa volt a két nagy kedvencem a szimulátoros korszakomban. És 2014-ben mindkettő benne van a versenynaptárban!
- Sajtó
SPORT&STYLE
