Michelisz Norbert

  • Innerslide 1
  • Innerslide 2
  • Innerslide 3
Seiko OMV Simple Pay OTP Hyundai Motorsport

Michelisz Norbert és a Zengő Motorsport a MOL Group kiemelt támogatásával 2015-ben a WTCC dobogójára tör! Minden támogatónknak köszönjük az erőfeszítéseket! A frissített gyári Honda Civic-kel folytatjuk, de nem ott, ahol abbahagytuk.

Pedig a tavalyi negyedik hely sem volt akármi. Norbi azóta kétszer tesztelt a gyári csapattal, egyszer pedig megfigyelő volt. Soha nem indultunk ilyen ugródeszkáról! Képzelt sajtótájékoztató következik.

Tessék parancsolni, van kérdés?

- Akkor most először, mindenetek megvan?

- Azért örökbe nem fogadtak minket, de mindent megadtak ahhoz, hogy letegyük a továbblépés alapjait a csapat és Norbi számára. És igen, voltak alternatív tárgyalások Norbi jövőjéről, nem is titkoltuk, de a MOL Group végül pályára állította a projektet. Hálás köszönet érte! És a többi támogatónkat se felejtsük el, mindenkinek köszönjük a bizalmat, kemény év vár ránk. Büszkén állítjuk ki az idei autónkat.

- Tényleg reális a harmadik hely?

- Számoljunk! A tavalyi negyedik hely után egy magyar dobogót kell, ahhoz vizionáljunk, hogy fejlődésről beszéljünk. Vagy legyünk szorosabb küzdelemben megint negyedikek? Azt most aláírnátok vakon? Norbi nagyon bizakodó a téli tesztek után, több helyen fejlődött váratlanul nagyot az autó, de a szabályok csak néhány alkatrész cseréjét engedik egész szezonban. Ezzel is az elszálló fejlesztési költségeket próbálják kordában tartani. Tíz helyen is tudna a Honda új alkatrészt bevetni, de csak hármat lehet. Na, melyik ujjadat harapod le? Sok múlik azon is, hova jutott a Citroen? Ha a technika közelebb kerülne, a harmadik Citroen talán verhető lenne, ez a pozícióharc már tavaly is szoros meccseket hozott. Ha az éppen Loeb, akkor ő. Sokszor találkoztak Norbival, sokszor csak erő kérdése volt, hogy alulmaradtunk. Ha az első pillanattól tudunk pontokat szerezni megbízhatóan a top5-ben, dobogókkal, akkor nem érzem irreálisnak. Ha arra gondolok, hogy a mezőnyben legalább tíz jó képességű versenyző, köztük a gyári hondások is erre hajtanak, akkor azért megvakarom a fejem és azt mondom: jobb láb a gázon, bal láb a jobb lábon!

- Lopez, Muller verhetetlen?

- Nem teljesen. De, így a szezon előtt némi túlzással arra tennék vállalást, hogy egyik a másikat megveri majd. Senki más. Mármint erőből. A fordított rajtrács az más. Ott akár négy kört is tudsz előttük menni, mire lekaszabolnak.

- Lesz új csapatruha?

- Az alapszínek, motívumok maradnak, de mindenképpen frissített, új szerelésben állunk ki. Már a szezon felénél is nehéz megmondani, hogy cipő vagy polár az adott ruhadarab, nem, hogy új szezont nyissunk velük. Úgy gondolom, nem fog senki kilógni egyik korábbi szériával sem. Mindegyikhez fontos pillanatok, meghatározó élmények kapcsolódnak évek óta közös életünkben. Köszönjük, hogy viselitek!

-Semmit sem tudtunk rólatok, nagy volt a csend. Miért?

- Mindent tudtatok. Őszintén mondtuk addig a határig, amíg az nem sértett harmadik felet. Tiszteletben kell tartanunk a felek érdekeit, egymás vállalati folyamatait. Nem kis szereplőkről van szó a projektben, nemzetközi folyamatokat nem előzhetünk meg susmorgással. Gumicsontokat meg nem szerettem volna bedobni. Tartsuk meg jó emlékezetünkben a tavalyi szezont, és fogjunk össze lelkileg 2015-ért. Hajrá!

Forrás: www.zengomotorsport.hu