Michelisz Norbert

  • Innerslide 1
  • Innerslide 2
  • Innerslide 3
Seiko OMV Simple Pay OTP Hyundai Motorsport

Már a rajtnál eldőlt a nagy párbaj, ezt akarta Michelisz kivédeni, megpróbált elé, mellé húzódni, de nem sikerült, ez a rajt most Lopeznek jött ki jobban. Akadt a kuplung, nem először a nap folyamán, Norbi felrobban az idegtől...

Az még rendben is volt, hogy Lopez elment, de jött még Loeb, vele is koccolni kellet a dobogóért, és aztán ott volt még az egész Citroen hadsereg. Jöttek és maradtak is a helyükön, bár a hatodik helyről rajtoló Tarquini még szeretett volna beleszólni a top háromba, de lőtávolon kívül maradt végül, így is nagyot nyert a start után. Soha nagyobb baj ne legyen! Hamar kirajzolódott az élmezőny állása és be is merevedtek az álláspotok elöl.

Muller lépett még nagyot előre a rajt után, a hetedikről a negyedikre, és ezzel vezette is a középmezőnyt mindaddig, amíg nem hibázott egy nagyot. Azonnal rávetették magukat a csapattársak a koncra és Ma Csing Hua nyomott egy olyan féktávot Mullerrel szemben, hogy egy fizikus simán letette volna a haját a rázókőre. Mintha lett volna egy gomb abban az autóban, amelyik a tapadást segíti. Nyilván nem volt, de azért megnézném.

A negyedik körben Coronel fékhiba miatt csúszott a sóderágyba, egy körrel később Chilton ugyanott. Más nem történt, és bár némileg csalódott Norbi, ez természetes, a második helyet úgy szerzi meg általában az ember, hogy elveszíti az elsőt. Műszaki probléma miatt végképp jogos a csalódottság. Ez történt most is, de nem szabad csüggedni, inkább az első hely ne sikerüljön, mint például a hetedik.

2015 jpn r1

Forrás: zengomotorsport.hu